Favorit musik på mobilen

Här är dom låtarna jag tycker bäst om som jag har på min älskade mobil.

Heregoesnothin - Never shout Never
Hummingbird - Never shout Never
Breathe - Taylor Swift
Natteravn - Rasmus Seebach
Airplanes - B.O.B
Almost lover - A Fine Frenzy
Alors on Danse - Stromae
We no speak americano - Yolanda be cool & DCUP
I don't wanna love her - Brinck
One less lonely girl - Justin Bieber
Utan dina andetag - Kent
When i look at you - Miley Cyrus
Eenie Meenie - Sean Kingston ft. Justin Bieber

Haha , det var dom som jag gillar på min mobil och knarkar varje dag i skolan! :) Hehe... Jag har rätt blandad musik smak , kan lyssna på allt! Förutom Jazz... Haha :) Lyssna och njuuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0