skinnjacka?

godmorgon :)
jag har en liten fråga till er.. jag ska köpa en ny skinnjacka imorgon , en lite kortare modell med midjeskärp och kanske lite nitar och så. då är frågan , vart hittar man snygga skinnjackor? om ni vet en bra affär så kan ni väl kommentera!

jag ska iaf åka och shoppa med mamma imorgon , BEHÖVS!! och efter det ska jag ta min andra livmoderhalscancer-spruta.. usch :( hatar sprutor!
idag är det grymt fint väder och jag har inget att göra , ska kanske lägga mig på altanen och pressa det sista nu på sommarlovet ;) haha , och så ska jag rensa min garderob och se vad jag behöver imorgon , och så ska jag hinna träffa elsa också! hon har nämligen mitt busskort och mina converse! GUD VAD JAG SAKNAR DOM :O



Kommentarer
Postat av: carrodenbästa

Mina brudar på bild : D<3

2010-08-19 @ 10:15:09
URL: http://fotografjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0